piątek, 30 grudnia 2011

Sylwestrowe plany

Plany na sylwestra zmieniają mi się kilka razy dziennie, ale mam nadzieję, że obecna propozycja już nie zostanie odwołana. Nie mam jeszcze zielonego pojęcia, w co się ubiorę, więc chętnie posłucham jakiś porad w tej kwestii.
Właśnie zaczął się sezon wyprzedaży, tak więc wybrałam się na zakupy z nadzieją, że pośród stert przecenionych ubrań znajdę jakąś "perełkę". Szczerze, nawet po lubelskim centrum handlowym spodziewałam się czegoś lepszego, ale udało mi się zakupić kilka rzeczy. Poniżej zdjęcie sukienki.






Uwielbiam ich, ale wolę covery:

10 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka, którą kupiłaś + kolczyki---> zestaw gotowy; D Udanego Sylwestra: ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka śliczna ;D I super blog :) Zaobserwuję i liczę na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sukienka i kolczyki <3

    zapraszam czesciej do siebie :)
    obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdobycze:)
    Piosenka też fajniusia:)

    Obserwuje,komętuje licze na to samo:
    uroda-moda-blog-blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna sukienka ;)
    szczesliwego nowego roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna jest ta czarna sukienka ! Prosta ale zarazem elegancka ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam częściej !


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń